Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pohladil jste mě :-) Takhle to prostě je a ne jinak R^ děkuju

1 0
možnosti
AO

A63l56e39n29a 24O94u36z92k15á

14. 9. 2013 20:09

Woow, upřímně? Sedám si na zadek... Jednak, moc krásně píšete, druhak mi Vaše žena připomíná mě..:))) a na závěr..... ty adoptivní ze srdíčka.... Ukropila jsem slzu, ač jsem říkala ,že dneska už brečet nebudu... 

Nádhera.. .) Všem vám přeji spousty společných šťastných let.. :)R^R^R^

1 0
možnosti
MT

S tou byrokracií při jednání s úřady u nás, máte bohužel pravdu :-(

0 0
možnosti
Foto

Ano. K zešílení. A ta doba...:-/

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné:) Děti se rodí z bříška. Ty adoptivní a pěstounské taky ze srdíčka:)

1 0
možnosti
AK

Je to trochu moc dlouhý, ale taky moc pěkný, asi tak.....

R^VR^

1 0
možnosti
AK

...že ano, Helenko?:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3266x
Myslím, tedy jsem.