Diskuse

Složil jsem Bobříka odvahy. Na záchodku v gaybaru.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Paráda, řehtal jsem se nahlas ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Moment - gayové na záchodě nečurají ve stoje...?8-o

0 0
možnosti
MS

A ono to z textu nějak vyplývá? 8-o

0 0
možnosti
SI

Opravdu hezký článek, pobavila jsem se :) Mám pár kamarádů, co jsou spíš kamarádky, takže od nich mám informace o předsudcích ve společnosti "z první ruky" a někdy je to vážně k pláči... Vaše dílko ale mělo hezkou pointu ;)

1 0
možnosti
JB

J51a76n 97B54á79r30t95a

20. 9. 2013 14:13

Bohužel předsudků (nebo aspoň zažitých schémat "normálnosti") je všude kolem nás plno. Kdo se nějak odlišuje, je automaticky ostatními označen minimálně za divného.

0 0
možnosti
Foto

R^. Karma. Dobře napsáno, žádné nesmyslné kecy.

2 0
možnosti
JH

J55a82n 78H41o10f87í50r60e59k

20. 9. 2013 11:17

Tito "slušní a úžasní" gayové si mimo jiné zastrkávají do řitních otvorů malé hlodavce (jimž jsou předtím vytrhány zuby), kteří pak zalezou do tlustého střeva a tam uhynou. Jejich operační odstraňování platíme z našich daní...

0 2
možnosti
MS

Jane, Jane, nezdůrazňoval Vám snad lékař že ty pilule musíte užívat pravidelně každý den?

4 0
možnosti
MS

Skládám poklonu. Jeden z nejlepších, nejzábavnějších článků a současně nejpoučnějších článků, které jsem na blog.idnes četl. R^ R^

4 0
možnosti
BT

Bezvadné a pravdivé! Máte můj obdiv a líbí se mi, jak píšete. Odpouštím i těch pár pravopisných chybiček ;-) Díky za pěkný článek!

2 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlas...taky díky za fajn článek.;-)

0 0
možnosti
AO

Ach ty předsudky... znám to.. trochu jinak, ale znám.. :) Moc hezké a zajímavé čtení :)R^

3 0
možnosti