Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K96a38r31e29l 87R75a29d50a 9569324836117

Tak to by mě opravdu zajímalo, proti jakému dobru prezident bojuje?  Snad proti dobru islámského džihádu, nebo proti dobru zlodějů a tunelářů, kteří prskají nenávistí, že se jim nepovedlo dosadit na hrad svého agenta 009 ? Ti zasévají nenávist, ale zapomínají, že kdo seje vítr sklízí bouři. Nejspíš na ně bude muset přijít nějaký ten barbar, který je vezme palicí po palici. Možná, že už se někde chystá, ale prezident to bohužel není. Nedivím se, že autor je ze sebe nešťastný. Mít v hlavě takový maglajz, to musí být na zbláznění.Rv

+5/−1
14.10.2013 2:56

J40a85r31o82s35l11a71v 66M44r46k56v80i25č63k61a 9641198334760

Lepší maglajz, než nevidět. To, že je Zeman opilý je fakt, to, že si do úst nevidí, je druhý fakt. Neustále se prohlašoval prezidentem všech a nyní je na plakátech SPOZ. Takže je i lhář. Co ještě chcete doplnit? A upozorňuji, že nejsem voličem ani K.S a TOP09 a ani ODS. To aby jste si odpustil výmluvy.

0/0
14.10.2013 12:36

F72e41l17i22x 69M26a72u65t63n85e61r 9295808407700

Poněkud nudné čtení. Ach ta obezřetnost a opatrnost. To není ctnost. I V Israel.

+3/0
13.10.2013 14:33

R16o10m95a72n 12J54a80v20o25r59s81k50i 7136346241643

Zemanův ....alpinista Dostálek:-P

+2/−1
9.10.2013 16:53

M41a33r54e20k 69M33a73n61n 8659623453184

vím, že blog je hlavně o zemanovi, ale jestli jste v otázce izraele/palestiny skutečně nenašel odvahu soudit, problém považujete za těžký k pochopení, pak jste jen další chytrák neschopný samostatného úsudku, zbabělec, který nedostatek odvahy k pojmenování zla zlem vydává za svojí přednost a snahu o vyváženost za důkaz své morální vyspělosti nad těmi, kteří říkají ano ano, ne ne.

+11/−3
9.10.2013 15:49

P80e82t26r 74Š49t54ě56c60h 3672451318323

Nemyslím, že je důkazem zbabělosti nevyřčení radikálního ano ano, ne ne. Spíše za každou cenu se  někam připojit, někam se zařadit, někam patřit mi připomíná nedostatek odvahy být sám sebou. Věci nebývají pouze černé nebo bílé. Já sám se také občas nedokážu rozhodnout, co považuji za správné a nedokážu jednoznačně říci na jaký straně barikády stojím. (např. u případu bratrů Mašínů... i když jsem studoval případ ze všech stran, vyslechl si názoru pro a proti, z každé strany se mi to zdá buď příliš černé, nebo příliš bíle...) A nepovažuji se proto za zbabělce.

+4/0
9.10.2013 23:28

J90a31r90o61s87l75a68v 40M49r30k30v95i36č29k10a 9821368444160

Tak jsem se zařadil mezi zbabělce. Taky mám problém rozhodnout se, ke komu se přiklonit v otázce izraelců a palestinců. Z důvodu dnešních teroristických akcí a ostřelování izraelských měst z palestinského území mě kloní přidat se k izraelcům. Jenže je tady to ale. V roce 1948 si izraelci zřídili svůj stát. Původní území měla velká británie ve své správě. Návrh OSN je v tomto obrázku http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:UN_Partition_Plan_For_Palestine_1947-cs.png

Jak to dopadlo, si najděte sám. Takže vlastně palestinci byli okradeni o svoje území a jsou odříznuti od zdrojů. Takže jsou zoufalí a zoufalí lidé dělají zoufalé věci. Takže opravdu se nemohu přiklonit k jedné ze stran.

0/0
14.10.2013 13:04

M48a18r72c38e42l 42C17a10h58a 6764634951941

Nezlobte se, ale Váš článek je kravina. Hezký den.

Rv

+13/−3
9.10.2013 13:50

J12i31ř29í 48M41a21t72u89s92z15e67k 4597616300473

Velmi, velmi přemrštěná agitka.

+15/−4
9.10.2013 12:33

B29o53h73u33m33i39r 81M24a27l91ý 6572286807742

Cituji: "Rozdělil náš národ na dva tábory, které spolu den co den bojují. Nenávist, kterou zasel mezi ně, se denně stupňuje a on se přitom směje. Má pocit, že vyhrál. Že dosáhnul všeho, co chtěl."

Myslím že to je trochu jinak. Na dva tábory národ nerozdělil Zeman ale voliči kteří nejsou schopni uznat jeho vítězství ve volbách. Proto se snad volby dělají aby ten kdo získá většinu byl uznán a respektován VŠEMI VOLIČI, i těmi kteří neuspěli se svým kandidátem. To jsou demokratické volby.

Hezký den

+13/−8
9.10.2013 12:07

R20o62m85a33n 34J93a15v10o61r50s24k70i 7256556131153

Ne, ne, mýlíte se. Pokud prezident koná v zájmu pouze jedné skupiny obyvatel a druhá je pouze cíleně urážena a zostuzována, nemůže vyžadovat jakýkoliv respekt. Chová se jako komunistický papaláš, a tak bude i historií hodnocen. Navíc jak si může člověk vážit lháře.:-/

+8/−8
9.10.2013 14:07

D77u80š22a68n 79D14o13s39t72á64l29e16k 9118561837912

Ale tak povídejte, koho a jak pan prezident "cíleně uráží a zostuzuje"? To by chtělo být konkrétní, a né jenom tak o někom něco natrušovat.:-)

+7/−4
9.10.2013 15:17

R91o25m81a51n 81J36a36v36o42r29s90k33i 7186626231353

Novináři, podnikatelé, bohatší, příznivci pravice..... můžu pokračovat?

+5/−5
9.10.2013 16:51

D21u22š23a75n 16D21o93s16t59á55l60e69k 9738971977152

Tak novinářům dává najevo (jistě, dosti nevybíravým způsobem), jak si "váží"  jejich "objektivitu" a podrazáctví. To, že by podnikatele a bohatší rážel a zostuzoval, je pouze Váš výmysl a pomluva. Nikdy nic takového neřekl a neudělal. Pokud máte nějaký konkrétní příklad, sem s ním. Příznivci pravice - kdo to vůbec je, pane? Jak může "urážet a zostuzovat" pan prezident nějakou skupinu lidí, která není ani přesně definována? S ironií sobě vlastní se někdy vyjádřuje o skupině lidí, která neprávem zostuzuje právě jeho, která o něm šíří lži a nepravdy, vymýšlí si pseudoproblémy a pseudokauzy (viz naposledy "řešení" jeho dcery). Je pouze a jenom Váš problém, když nedokážete pochopit tuto ironii a u mnohých jeho výroků platí pro Vás také - kdo se cítí, ten se vtipí. Nebo-li potrefená husa ..., viďte?

A ano, můžete pokračovat. ;-) :-)

+6/−3
10.10.2013 8:56

B65o31h78u10m73i60r 32M51a53l85ý 6362606227782

Děkuji.

Hezký den

+1/−1
10.10.2013 15:24

R30o20m50a92n 94J88a42v17o85r79s30k75i 7906356751663

Komunista se druží s komunistouRv

0/−4
10.10.2013 16:18

D61u44š30a85n 66D85o83s23t61á59l88e70k 9328291847422

Opět jste měkl nějaké špatné sny, vidte?:-);-)

+1/0
10.10.2013 18:31

D92u79š35a50n 28D79o12s19t72á57l45e97k 9798961687962

oprava - samozřejmě "měl". Omlouvám se.:-)

0/0
10.10.2013 18:32

B75o85h33u90m40i36r 22M43a36l37ý 6412446987712

Slušní lidé kteří jsou schopni přemýšlet o věci. To jsou podle vás komunisti? Měl by jste se nad tím zamyslet.

Hezký den

+2/0
12.10.2013 17:54

R84o65m93a86n 81J20a10v35o48r81s41k20i 7236186501843

Alpinisto Dostálku, jsi hrdina na internetu, řekni mi to do očí;-)

0/−4
10.10.2013 16:16

D42u63š89a91n 94D45o95s92t12á66l67e90k 9238891487662

Ale jděte, Vy westernový hrdino! :-)Dodělejte si úkoly a požádejte rodiče o další lekci slušného chování. Prospěla by Vám.:-)

+3/0
10.10.2013 18:35

J20a10r72o78s13l92a25v 57M96r50k47v51i59č30k23a 9131928504930

Pane Dostálku a co výroky na majitele dolu Paskov. To by jste si ještě mohl pamatovat. Takže žádný výmysl. A těch výroků a na jiné bylo víc. To, že si je nepamatujete není chyba pana Javorskiho, ale Vaše. A co výrok "našeho" prezidenta o tom, že bude prezidentem všech, to bylo před volbama, takže jste to zřejmě vytěsnil z paměti. A teď se nestydí vlízt na plakát strany SPOZ. To, že je každou chvíli nalitej je pravda. Pokud ale věříte na palec u nohy a na virózu, tak nemá cenu diskutovat.

0/0
14.10.2013 13:10

L76a53d17i75s48l69a11v 83T24r52i18s21k57a 4425737100

Ne, tady ale přeci nejde o to, že se někomu nelíbí levicový prezident. Tady jde o to, že prezident nás má všechny reprezentovat, má být morální autoritou a tudíž se za něj nemáme stydět. Zeman rozdělil naši společnost ne na levici nebo pravici, ale na ty, kterým vadí jeho chování a vystupování a na ty, kterým je to jedno a nebo dokonce jeho buranství obdivují. Není to tedy, alespoň doufám, rozdělení podle politické příslušnosti, ale podle politické kultury. Osobně věřím, že i na levici je spousta slušných a kulturních lidí a naopak, že na pravici jsou političtí barbaři.

+5/0
10.10.2013 18:03

J22a45n 71P81i49r48k41l 2933538974534

Alespoň tak jak to dělal Klaus, to byl náš spasitel a dovedl nás tam kde jsme. A banány jsou přeci denně i když lidé nemají práci a exekutoři je okrádají. Ale máme svobodu cestovat třebas do Ameriky. Ale jdeme stejně asi do p... e!

+1/−1
13.10.2013 8:06

L43a81d53i64s97l72a94v 71T22r13i34s34k18a 4125187110

Ano, vážit bzchom si měli i politického protivníka. Samozřejmě za předpokladu, že je to silná morální autorita. Tady ale bohužel pan Zeman selhává. Silná autorita? Určitě ano. Morální autorita? Bohužel ne.

+3/−1
10.10.2013 18:06

M15i87l39a88n 19N84a30v10r66á30t68i54l 8387211226311

Co dobrého tento článek přinesl, jen prohlubuje avisovanou nenávist.

+11/−2
9.10.2013 10:44

L49a25d66i12s69l86a20v 47T62r69i60s95k87a 4205627780

Ano, každá kritika Miloše Zemana stejně tak jako každá adorace téže osoby bude vyvolávat vášně a prohlubovat rozkol ve společnosti. Nejlepší by bylo, kdyby se o něm vůbec nepsalo ...

0/0
10.10.2013 18:08

K41a46r36e16l 24C19h44r57a60s52t96i76n13a 4503434100895

R^R^R^

+3/−6
9.10.2013 7:47

P12e83t91r 45K15a40l28v77o90d36a 9485337339224

Rozdělenou společnost na dva táboty neudělal Zeman ale předchozí vláda, která totálně válcovala opozici. Teď se karty trošku obrátili a není divu že ti co dříve tleskali jsou nyní zapšklí neboť není po jejich. Řekl bych, že takhle to dál nepůjde a bude třeba daleko více naslouchat dění ve společnosti a po té přemýšlet a hledat daleko aktivněji kompromisní řešení, jinak se navzájem sežereme.

+15/−4
9.10.2013 6:46

P56e67t89r 23Š90t84ě15c16h 3402801188503

Myslím, že voliči pravice, na rozdíl od fanaticky levicových voličů, dokážou reálně posoudit, zdali strany, které volili plní, či neplní a jak se chovají. Svědčí o tom enormní propad ODS.

+13/−5
9.10.2013 7:48

P26e88t42r 44K22a36l59v15o84d36a 9695437359164

No vaše vyjádření ke smíru zrovna nenahrává a může posloužit jako příklad jak nepostupovat. Přívlastek 'fanatický' se zákonitě dá použít i na pravicové voliče. Proč to ale dělat? Pokud budu chtít s kýmkoliv vyjít, můsím znát jeho problémy, argumentovat ale hlavně negativně o člověku s jiným názorem nevyjadřovat. Propad ODS osobně vidím hlavně v tom, že dlouho byla tzv. u lízu a jsou s ní spojovány negativní jevy ve společnosti. Pokud bude u moci levice, bude to nejspíš podobné.

+9/−1
9.10.2013 8:37

D17u38š33a81n 94D33o37s40t50á19l23e36k 9528251847942

R^ Rozumný názor, souhlasím s Vámi.

+3/−2
9.10.2013 8:50

P52e21t36r 63Š23t38ě44c56h 3232211738273

Máte pravdu, ale ČSSD těch kauz také nemá málo,přesto má svoje pevné jádro, které je "nevidí". Myslím, že se Zemanem je to stejné. Jeho stoupenci bez ohledu na to, co udělá a jak to udělá, ho budou pořád hájit. Klesající preference ODS pro mne a zajisté i pro stranu samotnou, znamenají, že pravicový volič si nenechá vše líbit a to lze vidět i na regionální úrovni. Na rozdíl od levicového, který si "to špatné" u své strany nějak zdůvodní a věrnost prokazuje dál.

+3/−1
9.10.2013 8:56

P36e29t96r 55K86a84l76v76o82d57a 9845837239854

Mě připadá, že s tou věrností je to podobné. Řekl bych, že základní roli hraje politická orientace. Pro některé voliče nehraje až takovou roli a své hlasi dají klidně jednou levici, podruhé pravici. Někdo ovšem by nikdy nedal hlas např. levici a naopak i kdyby se dělo cokoliv. Pak jde o to, zda má takový volič možnost nějakého výběru z levicového, či pravicového spektra. Pokud tedy klesly preference ODS, získá tyto hlasy nejspíš TOP09.

+1/0
9.10.2013 9:20

A48l33e30š 84T83r44o30j89a82n 3584164714919

I to se může stát,pokud si to necháme do nekonečna líbit8-o!

0/0
9.10.2013 8:57

A78l92e76š 68T83r59o20j13a30n 3214664494669

Reagoval jsem na pana Kalvodu.

0/0
9.10.2013 8:58

J47a17n 21R93i35c51h50t37e89r 5212362383375

Podle posledních průzkumů polovina bývalých voličů ODS, kteří se znechuceně definitivně odvrátili, hodlá volit Babišovo ANO .

Možná to vypadá, že je to mimo debatu, ale z této informace leccos vyplývá.

+2/0
9.10.2013 10:07

L38a95d46i45s48l48a24v 91T97r83i16s88k11a 4335137820

Ano, máte pravdu v tom, že předchozí vláda přispěla k polarizaci společnosti. Nicméně to neznamená, že by lidé měli zavírat oči nad chováním politických představitelů v jejich volebním spektru (rozumějte pravice, střed, levice). Náš pohled na jednotlivé osobnosti by měl být stejně kritický, ať jsou odkudkoliv. Konec konců prezident reprezentuje nás všechny. Proto by nám všem mělo vadit, pokud lže, pokud "sbírá" propisky či dělá jiné věci prezidenta nedůstojné. A mělo by platit padni komu padni. Ač jsem pravicově zaměřen akceptuji, že budu mít na určité období levicového prezidenta, ale měl bych si ho jako osobnosti vážit, ikdyž s ním nemusím ve všech názorech souhlasit, ale neměl bych se za něj a jeho činy stydět. To totiž nemá s levicí či pravicí nic společného.

0/0
10.10.2013 17:55

P27e21t62r 44M26i96n23a77r 4885325644318

Hovadiny o prezidentovi rozsirila, na zadost ci za zold TOPaku a podobne ceskonemecka masmedia. A radi se toho chytaji ruzni truhlici a tim na takovychto diskuzich delaji a pemanentne, CR ostudu. No ostudu. Umoznuji cizim sluzbam sbirat zajimave informace o CR, coz se hodi tem cizim politikum. Za urazku prezidenta, ustavy ci dalsich cinitelu by mel byt radny psotih. Vzdyt student gymnazia klidne pise o prezidentovi jako ovar, opilec a podobne a sam krade doma chcechtaky na fet. Kdo se obcas neceho nenapije ? Dietari, uchylove, nemocni. Hypo. Kdo videl prezidenta opileho ? S tim zacali novinarky, kdyz byl premiere,,.. Rekl jim, ze ma rad Becherovku. Ja take. A to stacilo Z pomsty,  protze jim vzdy nasolil odpovedi umerne jejich znalostem. Kdyby mi nekdo delal firmu, ze jsem opilec, tak mu dam lati pres kolena. 

Nechapu, jak se v takove male zemi mohou lide skoro nenavidet kvuli voleni prezidenta. At si ti blbeckove, co uroci ,nekde prectou, co je skutecne demokracie. Kazdy prazakk je hotovy ministr a siri zvasty po teto trpici republice. Je tam nejvic , v te Praze, pelesi lotrovske, nejvetsi koncentrace zlodeju a podvodniku.  Nevestka dablova. Vzdy Cechy zradila.

+11/−12
9.10.2013 6:25

V64i88k81t50o39r 55N31á23r65o84ž72n28ý 3349742488

Už vidím agenty zahraničních rozvědek , kterak brouzdají po českých diskusních fórech ;-D

+4/0
9.10.2013 8:42

M33a15r14c33e28l 47C53a71h98a 6724924201411

Naprostý souhlas, pane Petře Mináři.

+1/−1
9.10.2013 13:53

L81a68d56i25s83l92a37v 18T11r65i59s55k12a 4885267420

Kladivo na čarodejnice nahraďme Kladivem na pražáky a hurá s nima na hranice? To jste chtěl napsat? Hmm, je mi Vás líto.

Stejně tak, jak v Praze, tak i ve zbytku republiky žije spousta slušných lidí. Samozřejmě, že se do Prahy slézají za korytem osoby pochybné pověsti, nicméně to nejsou pražáci. Jen si přišli do Prahy nakrást.

+1/0
10.10.2013 18:15

J48a44r20o51s57l89a72v 83M98r45k82v20i27č81k76a 9451448894400

O úrovni tohoto příspěvku jsem si udělal obrázek hned na začátku. Dočetl jsem to v naději, že to je jen vtip. Není, bohužel. Pane Petře Mináři, je mi Vás líto.

0/0
14.10.2013 13:21
Foto

O96l37d56ř43i40c46h 40J31i48s54k77r25a 3574379383608

Pekne, kvalitni i poeticke shrnuti dnesni nepekne reality. Diky.:-)

+9/−8
8.10.2013 23:58

D38u82š68a82n 91D94o71s26t47á19l27e90k 9288881237202

:-) Vaše představy o kvalitě a poetičnosti jsou poněkud hodně pokřivené. Ale proti gustu ...:-)Rv

+8/−5
9.10.2013 0:17
Foto

O21l57d29ř15i90c10h 78J14i27s67k33r39a 3304309353828

Clovek, ktery nadava svym oponentum do blbecku a idiotu (komplexni vycet jeho nadavek na adresu novinaru prikladne Respektu a dalsich oponentu si muzete vygooglovat).ktery intrikuje a slepe bazi po moci (oposmlouva), msti se (ne-volba prezidenta pred 10-ti lety) lze a manipuluje ucelove s fakty (prezidentska kampan) a mnoho dalsiho.....8-o nemuze opravdu byt mym moralnim vzorem ani osobnim prikaldem. Necht je tedy Vasim. Prakticka poznamka na zaver: pokud nahodou cekate, ze MZ je vasim spasitelem, ktery vymete zlorad z teto spolecnosti, pak cekate na vlak, ktery nikdy neprijede. Zacnete radeji od sebe.

+10/−2
9.10.2013 10:43

D87u30š48a62n 75D16o48s11t64á40l94e30k 9298481127592

Vy rád fantazírujete, až si vymýšlíte, viďte? :-)

O mé vzory a příklady se laskavě nestarejte, mudrlante. Nic nevíte, ale podsouvat a účelově manipulovat, to Vám jde jak z partesu. Začněte se vyjádřovat pouze k věcem, o nichž máte alespoň malé povědomí.:-)

+3/−7
9.10.2013 15:12

J41a67n 14H98l17e33d69í37k 4149632658332

Nefandím Mil.Zemanovi, jen připomenu jeden historický fakt, že VŽDYCKY český národ na svého presidenta nadával, nacházel jejich slabiny, které zveličoval a ironizoval. Doplňuji, to se vztahuje na všechny vládce nad Čechami, od doby franského kupce Sáma. -- I toho dobračiska Ferdinanda V.- který často útratu i za jiné zaplatil, nazvali hlupákem a Franz Josefa I., který ze svého soukromého účtu podstatně přispěl na stavbu Národ.divadla, nazvali senilním Procházkou etc etc

+8/0
8.10.2013 22:58

P70e42t94r 27Š83t44ě13c96h 3502601438143

Nesdílím Váš názor. Osobně jsem si Havla vážil a ke Klausovi měl respekt i když jsem mu, jak píšete nefandil. Nesouhlasil  jsem s ním a nesouhlasím s ním ani teď, ale akceptoval jsem, že naši krajinu většinou tak nějak rozumně reprezentoval (vyjma pero apod). Ale nikdy jsem neměl potřebu veřejně propagovat svůj souhlas, či nesouhlas s prezidentem. Teď ale naprosto sdílím názor autora a co více, mám potřebu do světa vykřičet, že se za svého prezidenta stydím. A to mě opravdu netěší.

+9/−8
8.10.2013 23:51

P19a27v49e59l 15P57e84t77r64ž73í96l62a 9254351747631

Pokud jste si vážil Havla, tak to o Vás něco vypovídá. Tady slýchám často (a podotýkám, že často i oprávněnou) kritiku a nehezká slova o Zemanově viróze. Havel, alkoholik, který vyhulil 60 cigaret denně, který dopustil, ba se přímo podílel na rozkradení státního majetku, člověk, který omilostňoval své kamarádíčky - podvodníky. A tohoto si vážíte. Ne Klaus, ne Zeman, ne Kalousek byli největším zlem pro tento stát. Tím nejhorším ze všech byl a zůstane HAVEL.

+7/−6
9.10.2013 1:05



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.