Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P33e94t16r 82H59á94l65a 6264146595716

ODS už pravice dlouho není...

0/0
25.10.2013 1:45
Foto

P58e38t47r 29B78u57r87i67a62n 8325614515568

Při čtení Vašeho článku jsem se musel pousmát, neb se v něm nevyjadřujete moc dobře o Babišovi a on na mě přitom koukal z pravé strany obrazovky z reklamy.. To jen tak na odlehčení této, jistě plodné, diskuze..

+1/−1
24.10.2013 19:56
Foto

Š63t93ě33p56á38n 43B13i19c85e72r45a 6489762768786

studený hadr na hlavu autore a kloktat H2SO4

0/−5
24.10.2013 17:13

P57e71t81r 83Š38t61ě53c70h 3592711968823

Abychom se po volbách nedivili a neříkali si, že měl pravdu ...

+3/0
24.10.2013 17:24

J97a49n 36H44o11f42í64r35e95k 3117411691747

ANO je dle mého ultralevicová populistická strana jednoho muže s podivnou minulostí a ještě podivnějšími kontakty. Volím Svobodné - jiná volba pro normálního člověka není...

+7/−1
24.10.2013 16:18

M25i67r48o51s73l83a39v 80N21i88g15r60i79n 7668271125501

kdo vi, treba se ti z pravicovych stran pri narozeninach schazeji se svymi kmotry a Babise proste jen nepozvali ...

+2/0
24.10.2013 14:47

J61i95r65i 46K29u21c45e46r11a 5477430216522

;-D

0/0
24.10.2013 14:21

M60i70c50h24a63l 45K84a32n17d97a 7230527263385

Ptáte se jak to vidí pravicový volič? ODS se své pravicovosti vzdala po posledních volbách. TOP09 nikdy pravicová nebyla. ANO je subjekt jednoho muže, k němuž necítím ani trochu respektu a nesouhlasím s jeho programem. Jediná rozumná volba jsou Svobodní.

+4/−1
24.10.2013 12:20

M46i39r50o62s96l17a92v 59P78e72t18r 1782470378161

Babiš má populistická jednoduchá hesla-na to se nejvíc chytají levicoví voliči, proto slyším od levičáků, že budou volit Babiše. Od Babiše jsem neslyšel, jak chce podporovat podnikání. Už se těším na diskuse mezi Babišem a ostatními politiky.. Budou to velmi zajímavé diskuse, když neumí tolerovat jiný názor než svůj..

+3/−1
24.10.2013 11:56

M37i81l91o46š 98P46e53c88h39a52r 6639660646397

Dovolil bych si následující:

„V obecném povědomí je hnutí Andreje Babiše vnímáno jako pravicová strana. Jinak řečeno, s přímou úměrou jak klesá počet preferenčních hlasů pravicové straně ODS, roste počet hlasů hnutí ANO. Z logiky věci tedy vyplývá, že když ANO „bere“ pravici, tak to musí být pravice. Nebo se pouze jako pravice tváří?“

uvést na pravou míru, jak to alespoň vidím já sám – ODS ve skutečnosti není pravicovou stranou, i když se za ni prohlašuje. S ohledem na politiku, kterou předvedla v posledních letech, je to strana když už ne levicová, tak nanejvýš středová, takže ve skutečnosti levice (ANO) bere hlasy levici (ODS).

Nebo se mýlím?

+4/−1
24.10.2013 11:17

M88i67l33a76n 94Š16v98o71r95č79í24k 3449670203706

Po té co tady byla pravicová i levicová vláda je největší podvod ANO možná tím nejmenším. Uvidíme a za 4 roky (možná dříve). Co nás tady vlastně může ještě překvapit8-o?

+2/−3
24.10.2013 9:50

M50i55r66o46s93l11a70v 40P59e78t39r 1102850608331

Není jasné, jde li o levicovou či pravicovou stranu, proto bere hlasy i levici, nejen pravici.

+1/−1
24.10.2013 9:43

T54o53m36á94š 49B83a49l55v70í42n 1980375202942

Vždyť přesně tak to je od samotného počátku. Jen někteří si toho všimli až teď. Babiš  byl a je dlouholetým spojencem Zemana a svého času i Grosse, kteří mu v rámci privatizace mnohokráte pomohli. Hašek je pokračovatelem Zemanovského křídla  v ČSSD. Takže je více než logické že k nějaké formě spolupráce  ANO a Haškovské křídlo ČSSD dojde. Je otázka zda k tomu budou přizváni komunisté, či SPOZ nebo nikdo z těchto stran. To jediné můžeme volbami ovlivnit. Ale spolupráce ANO a ČSSD je předem dána.

+3/−2
24.10.2013 9:38

M65i84l11o85š 78D67v11o18ř98á28č44e87k 2965918260254

Ctive.

0/0
24.10.2013 9:44

T76o98m85á45š 55B68a90l40v25í31n 1660155202752

Děkuji.

Pokud byste měl zájem, tak tady jsem se o tom rozepsal více:

http://tomasbalvin.blog.idnes.cz/c/370641/A-ted-si-Vas-koupim-vsechny.html

0/0
24.10.2013 9:46

P61e11t43r 29Š63t22ě54c98h 3982801648533

Mne to taky nějak nedocházelo a když mi to někdo řekl, tak jsem tomu moc nevěřil. Ale když se Babiš před nějakou dobou kroutil jak paragraf při otázkách s kým do koalice ano a s kým ne, tak mne přesvědčil, že nehraje úplně čistou hru.

+2/−1
24.10.2013 9:48

T44o36m75á14š 95B52a62l53v26í32n 1380345582202

Stačí si prostudovat jen trochu jak Babiš budoval své impérium a kteří politici mu u toho pomáhali.

Mně osobně je vcelku jedno jestli byl nebo nebyl agentem STB, je to už více jak 20 let zpět a lidé a jejich názory se  mění.  (Kdo tvrdí opak, je u mne pokrytec). Ale  jeho podnikatelské aktivity a jeho úspěch je to na čem nyní staví svojí politickou kariéru.

0/−1
24.10.2013 9:53

M26i19c55h63a46l 43K12a87n52d82a 7850637713615

Lidé se samozřejmě mění, ale většinou spíše k horšímu. Být agentem StB je dost vážná charakterová vada. Pokud jí Babiš měl už před více než dvaceti lety, jakpak na tom asi bude dnes?

+3/0
24.10.2013 16:45
Foto

P12e32t10r 85U64g89r24i55n 8135487266700

Taky pohled na ANO. Problém ale je, že když to člověk hodí TOP nebo ODS, tak ví na čem je. Na čem? Na socialistické politice zvyšování daní, neplnění slibů a pokračování kmotrstánu. Když to člověk hodí ČSSD nebo KSČ, taky ví taky na čem je - právo na utření zadnice a kde co všechno ještě, přičemž netuším z čeho se to bude platit a v mém odhadu u ČSSD i pokračování toho samého kmotrstánu. Takže těmhle to prostě hodit nejde, protože vím co přijde a rozhodně mi to nesedí. Tak to hodím agentovi Babišovi, protože má plno plánů a řeči o tom jak bude líp ... bohužel u něj nevím co se nakonec stane a dle mého odhadu je to tak 50:50 že splní co slibuje a nebo že se rozsype v honbě za zájmy svými. Tak ale to je pořád lepší než 100:0, že to půjde do řiti, nebo se konečně něco stane. Tohle je moje optika pravděpodobností a šancí ... lepší 50:50 než jistota průšvihu.

+6/−4
24.10.2013 9:01

P62e57t31r 45Š77t14ě93c15h 3122381888533

Mne na Babišovi vadí, jak pořád mlží, když se zeptáte konkrétně na to, či ono. Je otázka, jestli mlží, nebo jenom netuší na co se ho vlastně ptají. Naposledy mne pobavil, když se ho lidi z jeho Mafry ptali, jestli si myslí, že je správné, že má ve své straně lidi, kteří nemají žádnou zkušenost v mnoha oborech, které se týkají řízení státu. Odpověděl: "Jací odborníci? Na co? Mne v životě stačilo se naučit pouze to, že 1+1 = 2 a s tím jsem si vystačil." Tak nevím, opravdu mne nepřesvědčil, že by byl schopen řídit stát. Je možné, že se pletu, ale mám pocit, že k tomu potřeba mít trochu větší přehled, než jsou počty z první třídy..

+2/−1
24.10.2013 9:34

K26a28r19e42l 48Š33r31e19j88b89r 3913243107380

a ty partaje co vládly a vládnou do teď, ty mají ve svých řadách lidi, co umí řídit stát? Stačí se podívat na státní dluh, jaké jsou "jejich" schopnosti. Zadlužily dalších 10 generací a to by musel být už přístí rozpočet nulový. Nevím, jaký pan Babiš je či není, to ostatně neví nikdo z nás, pokud ho osobně nezná či s ním nepracuje. Jedno vím ale jistě, už nechci "vládu rozpočtové odpovědnosti", která seká každý rok dluh 100 miliard a tváří se zodpovědně. Vládu, která než by zastavila rozkrádání, tak raději zvedne daně. Nevím jak se řídí stát, ale vím, že musí přijít někdo, kdo toto zadlužování musí zastavit a v tomto směru nastavit jasná pravidla a zodpovědnosti těch, co o našich daních rozhodují. Někdo, kdo začne u sebe, pokud bude ve vládě, a začne šetřit na spotřebě ministerstev počínaje bavorákama, ve kterých si vozí zadky ministři resortů a konče nesmyslným utrácením za cokoliv pro úředníky. Hrajeme si na machry a přitom nám do lodě teče ze všech stran. A na to, aby se rozkrádání zastavilo a aby ministerstva začala skutečně "hospodařit", tedy utrácet jen to, na co stát má aniž si půjčí ve formě daní od občanů a aby konečně začala šetřit a chovat se jako hospodář, který neutratí deset korun když má jen 5, tak na to skutečně stačí selský rozum člověka, který "ví pouze to, že 1+1=2." Tady je nejvyší čas vzít rozum do hrsti a v první řadě zastavit bezhlavé zadlužování státu a utrácení veřejných peněz ku prospěchu kmotrů. A tuto vůli jsem od pana Babiše slyšel mnohokrát. Nevím, jestli své sliby splní, ale dal bych mu šanci, protože ti ostatní, co se o naše hlasy ucházejí, ji ve většině už dostali mnohokrát a zklamali.

+3/−2
24.10.2013 10:19

P48e93t29r 11Š62t51ě25c29h 3722491408303

Zjevně si Vás také "koupil" za sliby. Ano je pravdou, to co nám pan Babiš může slíbit, nám nikdo nemůže dát. A on určitě ne. Jsem silným zastáncem zdravého selského rozumu, ale ten bohužel na mnoho řídícím procesů nestačí. Jenom to zadlužování státu. Všichni si přečtou, že Kalousek udělal větší dluh, než byl. Ale už nikdo nevidí například to, že to zvýšení dluhu je hlavně z důvodu toho, že se do něj napočítávají církevní restituce. Takže často to opravdu není jenom o tom, co mám v peněžence a kolik můžu utratit. Problém je mnoho krát složitější, než se zdá. A to ne jenom ve financích.

+2/−2
24.10.2013 11:02

K46a18r58e77l 56Š98r92e20j41b47r 3713143237640

nekoupil, jen mám plné zuby zadlužování a s tím spojeným zvyšováním daní, aby zbylo na ty, co jsou přicucnutí k cecíkům veřejných financí. 

Polemizovat o řídících procesech nebudu, ale o dluhu a restitucích ano. Snad si nemyslíte, že se restituce přijaté letos zákonem promítly do dluhu třeba loňského a nebo letošního roku. Tak naivní přeci být nemůžete. Takže začít šetřit a začít se chovat jako hospodáři. To je myslím priorita příštích let. A to jsem z úst politiků našich "standardních" politických stran neslyšel. Asi tak.

+2/−1
24.10.2013 12:32

T25o94m60á73š 66B39a31l77v75í55n 1200825362352

Nikoliv u Babiše je také na 100% jasné co bude po volbách. Babiše je investor, který investoval peníze, čas i své jméno do projektu a teď očekává profit. Dělal to tak 20 let, takže to dělá i nyní. A má velmi silné vazby na ČSSD, takže  spolupráce s touto stranou je téměř jistá.

+2/−2
24.10.2013 9:40

P12a11v97e46l 92P17ř12i83b11y40l 4225443240164

zase výplod fantazie autora zaplaceného z ODS nebo TOPky...neříkám, že jsem fanoušek Babiše, ale v jednom má pravdu, je jedno jestli pravicoví nebo levicoví politik, ale měli by naslouchat a pracovat pro voliče. Ale ty potřebují jen jednou za čtyři roky, kdy naslibují před volbami nesplnitelné (a to bez rozdílu všichni), aby se dostali ke korytům a pak už na své voliče nemají čas. Jen ať to Babiš řídí jako firmu...hůř už být nemůže:-)

+7/−2
24.10.2013 8:58
Foto

P27e17t55r 56U95g49r86i98n 8345227756730

Ale může být hůř, stačí aby se k korýtku dostala ČSSD s KSČ v zádech ... :-)

+3/−2
24.10.2013 9:02

P90a25v39e81l 31P45ř26i66b83y39l 4455733670304

souhlasím, že s Babišem to bude 50:50, jelikož nebude mít tolik poslanců, aby něco dokázal prosadit bez podpory druhých stran (zvláště, když s ním do koalice nechce nikdo)...na druhou stranu se mi líbí jeho tvrzení, že bude zveřejňovat tvůrce přílepků k jednotlivým zákonům a postará se o rozruch ve sněmovně ;-D

+3/0
24.10.2013 9:06

P56e22t21r 59Š42t54ě93c16h 3702581488633

Co furt máte všichni s tím placením? To si fakt myslíte, že dnes nikdo nevyjadřuje svůj názor jen tak? Protože chce? Když to tak je, dejte mi vědět na koho se mám obrátit. Hájím barvy ODS a nikdo mne za to neplatí. Asi dělám něco špatně ...

0/−3
24.10.2013 9:25

T36o39m85á24š 11B73a33l26v43í20n 1670705572892

Dovolím si nesouhlasit - politik by neměl pracovat pro voliče, ale zastupovat je při správě státu podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. To co říká Babiš, je jen v současné době populární a tedy z jeho strany populistické prohlášení.

Občané mnohdy nemají a nemohou mít všechny informace, proto jsou jejich názory často založeny na zcela chybných předpokladech a jsou ovlivňovány medii (a to ne vždy objektivně)  a není možné se jimi řídit.

+2/0
24.10.2013 9:45

P97a97v49e42l 76H20e81k 8387286393861

Jak zvláštní, jakmile se objeví odlišný názor, tak je placeným agentem modroptáků či topáků 8-o

+2/−1
24.10.2013 10:14

B22o62r42i28s 95P18o68u32z82a81r 5888368975257

Konsistence ANO je nepřímo úměrná korupčnímu potenciálu v našem politickém rybníčku.Do roka a do dne se tenhle slepenec rozpadne,část poslanců výměnou za různé trafiky bude podporovat kohokoliv,kdo je zrovna u "lizu".Babišovi bude pohodlně stačit i polovina zvolených poskoků k tomu,aby prosadil to,co prospěje jeho podnikání.Půjde o velký balík peněz. Příští volby tohle hnutí zmizí v nicotě.Logika vývoje je neúprosná ...

+3/−5
24.10.2013 8:57



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.