Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ač mám vnučky ve vělu 3, 5 a 7 let, tak zatím jsem v jejich pokojících tyhle příšerky neviděla :-). Ale když jsem si je vyhledala na netu - tak se i zas tak děsné nezdají... aspoň některé z nich mají milejší "kukuč" než barbíny

0 0
možnosti

Tak to můžu být ráda, že dcera ještě na tyhle upíří panenky nepřišla. Ale máme doma plno bakuganů, gormitů, hnusáků lepáků, angry birds, dvě Nerfky..atd.

0 0
možnosti
Foto

Tak dceři prozraďte, že Ježíšek neexistuje. A i kdyby možná přece jenom existoval, tak že žádné dárky nenosí. A tento problém je vyřešený. :-)

0 0
možnosti

"Naše pětiletá dcera, které si prošla obdobím princezen všeho druhu, Zvonilkou, Barbie, Hello Kitty či Hannah Montana má teď novou oblíbenou modlu v podobě Monster High. Když s tím přišla poprvé ze školky, nechápali jsme úplně, o co jde, a když byl den dětí, tak jsme si se ženou řekli, že jí nějakou tu panenku pořídíme........

......Od té doby jsme pořídili asi dvoje puzzle, helloweenský kostým Frankensteinky, další panenku, kabelku, tajný deník, různé sešity, časopisy, trička, šaty a boty. Vše z kolekce Monster High. Vše v naději, že jednoho dne se nabaží a vrátí se zase k něčemu normálnímu."

Fakt? nemuseli jste koupi nove skrine?

1 1
možnosti
Foto

Barbie mi přijde jako větší monstrum :)

3 0
možnosti
Foto

Kadle nepřeháněj. Podvyživená Barbie jistě není vzor zdravé dívky a ženy a spolupodílela se na rozšíření anorexie neurotiky, či je se tomu říká. 

Počkej, až z nové generace dívek vyrostou upírky a vlkodlakyně.

0 0
možnosti
Foto

:-)Naštěstí dcera vyrostla dřív, než jí to začalo zajímat. Ví, že existují,ale netouží je mít doma. Teď jí totiž nejvíc baví živá panenka (bráška);-D a kVánocům si přeje tablet.

1 0
možnosti

Hezký článek, naštěstí mám kluka. Ale mám kamarádky a ty řeší stejný problém, tak to je fakt tou dobou. ;-D

1 0
možnosti

No jo, kluka - taky mám (taky) kluka - Bioniclové vás postihli ? Taky pěkný vobludy, ale alespoň variabilní ....

1 0
možnosti

Maje dceru již značně dospělou, musela jsem si ty panenky napřet "vygůglit" - a musím Vás ujistit, že byly už škaredější hračky v porevoluční době, kdy mé děti byly malé (například Smraďoši, fujtajxl). Tyhle mi zas tak strašné nepřipadají -  a celkem i dokážu pochopit, že jim holčičky  dají přednost před načinčanými růžovými Bárbínami ... je to prostě zase něco jiného. Ostatně - jak známo - děti jsou krvežíznivé příšerky ;-D

2 0
možnosti

Karma, už jsem úpírku kupovala loni k Vánocům a zírala jsem stejně jako Vy ...!!

1 0
možnosti

P22e29t50r 68Š35t39ě30c51h

3. 10. 2013 8:37

Karma.R^ (i když bych to od Vás nečekal)

1 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3266x
Myslím, tedy jsem.