Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

P30a31v41e37l 49N29o60v88á38k

25. 10. 2013 17:06

Vážně si myslím, že za ten vzkaz pana Černého by měla přijet záchranka a odvézt ho do blázince. Koho takhle vytočí politik jen proto, že má jiný názor, by mohl být svému okolí nebezpečný. :-( (Zemana jsem nevolil a jsem většinově pravicový volič.)

0 2
možnosti

P10e98t62r 93Š28t51ě29c94h

25. 10. 2013 19:54

Já nemyslím, že důvodem je to, že má Zeman jiný názor. Důvodem je to, jak se Zeman, reprezentující naší zemi, chová. Kdyby svůj názor, ať už je jakýkoliv, prezentoval slušně a choval se tak, abychom se nemuseli stydět, nebylo by takového gesta potřeba. Myslím, že pan prezident, i když jsem ho také nevolil a opravdu nejsem rád, že tam je, choval "nenápadně" a dodržoval alespoň základní morální pravidla, či zvyklosti, velká většina těch, co volili jeho oponenta, by se s tím smířili. Problém je ale v tom, a možná to připadá pouze mě, ale pan Zeman prostě sprostě provokuje a primitivně se mstí. A to dnes a denně. Bohužel tak trochu zesměšňuje sám sebe a ukazuje svojí "malost".  A tak si opravdu nic jiného, než toto "dílo" nezaslouží.

0 0
možnosti

Tak vy jste změnil názor na moderní umění. No, tak aspoň něco.

0 0
možnosti
JK

J74a63n 78K67n70á13p28e60k

23. 10. 2013 8:36

Mě ten symbol a vulgární vyjádření autora fakáče (nikoliv článku) připadá jako dílo aktivisty, nikoliv umělce. Je to výstřelek. Nic skrytého, co by mělo znározňovat nějaký význam v pozadí... Je to fakáč, na který jsme si v politice zvykli a který naši politiku charakterizuje (jak pravicovou tak levicovou). Nezpochybňuju to, že chce někdo protestovat, když má silný pocit, že je to potřeba. Zpochybňuju formu, která mě na rozdíl od pana Štěpána vůbec nechytá za srdce, naopak mi přijde hodně "levná". Když už jde o vyhranění proti komunismu a vulgarity, mnohem více se mi líbil od pana Matonohy otevřený dopis KSČM. Je to vtipná, i když sprostá reakce na něco konkrétního. Forma pana Ćerného mi prijde asi na úrovni toho, jako kdybych se vydělal u nás na ulici na chodník a do svého exkrementu zapíchl vlaječku, na které je nápis - vyližte mi prdel a poté bych po naší čtvrti chodil a označoval se za umělce.... Nu což, nejste jediný pane Štěpáne, kdo je kulturní barbar...

4 0
možnosti
VH

autor: možná jste se mohl pokusit synovi vysvětlit, že je to pouhá zaplacená primitivní politická antireklama, která má odvést pozornost od marasmu, který se tady děje, ale to by patrně nebylo ve shodě s vaším světonázorem a tedy i výchovou

3 1
možnosti

P46e28t90r 91Š76t52ě92c43h

22. 10. 2013 16:40

Já jenom nerozumím tomu, proč lidi, kteří prezentují to, že nesouhlasí se Zemanem musí být zaplacení. Já s ním také naprosto nesouhlasím a všude kde můžu, to hlásám. A věřte, nikdo mi za to neplatí. Myslím, že odpůrců Zemana je tady víc než dost, ne ale každý má "koule" na to, aby mu ukázal prostředníček. Černý ty koule prostě má.

1 2
možnosti
MK

Osobně si myslím, že nejde o žádné umění, ale pouze o vyjádření pana Černého. Jeho věc. On to jinak ani neumí a všechno co vytvořil v sobě nese známky vulgarity.

8 0
možnosti
MP

Výtvor obsahující vulgární myšlenku nemůže být umění, ale brak!!

5 4
možnosti
TN

jak již vyplynulo z posudku naší pouliční komise. ;-D;-D;-D

6 1
možnosti
JS

Co je umění si netroufám definovat. Ovšem plně akceptuji názor mého přítele, vcelku úspěšného malíře, který definoval jako kýč všechno to, co nevytvořil ON nebo jeho nejbližší přátelé. Pokud se jedná o pana Černého, bohužel se domnívám, že když by se neživil aktuální politickou agitkou, musel by zvolit pro obživu jinou profesi.

6 1
možnosti
Foto

V tom případku by možná přibyl do statistiky další zemřelý hladem...

1 0
možnosti
DR

Říká se "řekni mi co čteš a já ti povím, kdo jsi". Možná to platí i o umění. Tedy pokud se onen fialový fakáč dá označit za umění.

3 0
možnosti
DD

Neberu vám názor, ani omylem! Ale myslím si, že ten váš prcek měl pravdu největší. Vysvětlování dětem, že neslušnost a hulvátství je omluvitelné, není to pravé ořechové.

9 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS