Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OF

Ještě bych se vyjádřil ke ktitikům...domnávám se, že pro ně je  vrcholem umění

jejich trpaslík na zahrádce.... ;-D;-D;-D

2 1
možnosti
DD

Vy máte většinou hodně rozumné názory, ale teď jste poněkud ujel. Trpasličí kultura je právě kultura "umělce" Černého. To je můj názor.

8 1
možnosti
OF

Mně so také líbí. Víc se mi sice líbí sice Černého postavičky jak visí ze střechy, také Entropa ... ale i ten vztyčený prostředník není špatný.

Nejsem znalec umění, líbí se mi ale skoro všechno, Schiele, Klimt, Chagall...

impresionisté, Carvaggio, Remrandt, Bosch, Vermeer......

... zajímavé , že se mi líbí i Černý.... stejně jako Knižákovy návrhy na taláry....

0 1
možnosti

Prostě se vám všechno líbí, jo. No když všechno, tak všechno.

0 0
možnosti
KB

Já osobně v tom pořád nemůžu najít to "umění". Jako určité gesto to chápu, stejně jako růžový tank. Ale říkat tomu umění? Pro mě je to stejné, jako když u nás na vsi někdo nakreslí starostovi na vrata kosočtverec. Dobře, je to nějaké vyjádření. Ale umění?

22 0
možnosti
MJ

Zajimavé, rádoby umělec Černý nadává na komunisty kudy chodí a sám se chová jak Gottwaldův děrviš.

15 2
možnosti
JD

popsal ste ten rozpor....ano, žijeme v demokratické zemi, kde si každý může dovolit  prezentovat takové dílo a ještě to zdůvodňovat tím, že tu žádná demokracie není

13 1
možnosti

P97e18t82r 24Š73t34ě10c52h

22. 10. 2013 8:55

Mne to připadá tak, že odkaz Davida Černého zní: "Podívejte se, co si dnes můžeme dovolit! Jak dlouho ještě? Budeme si to moci dovolit i po volbách, kdy usednou do vlády opět komunisti?", ale to je jen můj názor...

1 3
možnosti
MD

Je rozdil mezi 'zmenit nazor' a 'najit se'. A v umeni obzvlast. Leckdo by rekl, ze jste se spis nasel.

1 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3266x
Myslím, tedy jsem.